وبلاگ هواداران استقلال

ساخت وبلاگ

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 347 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 17:23

 

 
 

زیاده بروادامه مطلببببب

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 266 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 17:21

برو ادامه مطلب خیلی خیلی خیلی زیاده

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 345 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 17:17

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 342 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 17:15

تاریخچه باشگاه



باشگاه دوچرخه سواران در چهارم مهر سال 1323 در خيابان فردوسي تهران پايه ريزي شد. بنيانگذاران اين باشگاه چند جوان نظامي و دانشجوي دوچرخه سواري بودند. اين باشگاه در ابتدا فقط به ورزش دوچرخه سواري اختصاص داشت، اما با گذشت زمان ساير رشته هاي ورزشي از جمله فوتبال در اين باشگاه شروع به فعاليت كردند. دوچرخه سواران از بازيكنان معروفي چون علي دانايي فر تشكيل شد و اين تيم از همان ابتدا پيراهن آبي را براي خود برگزيد، اين تيم به تدريج قدرت خود را به نمايش گذاشت و رقيبان اصلي آن روز دوچرخه سواران، دارايي، سرباز و شاهين بودند كه پيش از تشكيل دوچرخه سواران، رقابت باشگاهي در انحصار اين سه تيم بود. دوچرخه سواران در سال 1328 به نام( تاج) تغيير نام داد كه موسس آن سپهبد پرويز خسرواني و مدير باشگاه، سروان پرويز شيخوان و اولين مربي خارجي تيم نيز رايكوف از يوگسلاوي بود. نوع لباس تاج: پيراهن آبي با آستين سفيد، شورت ورزشي سفيد، جوراب سفيد با برگشت آبي . تيم تاج تا بهمن ماه 1357 كه انقلاب به پيروزي رسيد ، يعني در مدت 30 سال به عنوان يكي از تيم هاي طراز اول ايران و آسيا شناخته شد. پس از پيروزي انقلاب، نام تيم( تاج) به ( استقلال) تغيير كرد. اولين ديدار رسمي تيم دوچرخه سواران در 15 اسفند 1328 برابر شاهين و در حضور بيش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه امجديه(شيرودي) برگزار شد كه در آن تيم دوچرخه سواران اولين گل و اولين پيروزي رسمي خود را به دست آورد. گل تيم دوچرخه سواران به اين شكل بود: توپي كه توسط بيوك جديكار، از روي نقطه كرنر بر روي دروازه شاهين فرستاده شد، وارد دروازه اين تيم شد تا دوچرخه سواران اولين بازي رسمي خود را با پيروزي 1-0 پشت سر بگذارند. اولين مربي تيم دوچرخه سواران مرحوم علي دانايي فرد بود، تيم فوتبال( تور) توسط وي تشكيل شده بود و همه بازيكنان آن تيم شاگردان وي بودند. پس از اينكه اين تيم، توانست تيم قدرتمند كارگران آبادان را شكست دهد ، مورد توجه باشگاه دوچرخه سواران قرار گرفت و قرار شد از آن پس تيم تور با نام دوچرخه سواران وزير نظر باشگاه دوچرخه سواران در مسابقات شركت كند. اولين سفر خارجي تيم تاج در سال 1329 به كشور افغانستان بود كه اين تيم توانست در يك بازي دوستانه تيم ملي افغانستان را 3-2 شكست دهد. از نكات بسيار جالب در اين سفر، خوابيدن نوبتي بازيكنان بر روي سقف اتوبوس بود، كه ( هشيار نژاد) بازيكن تاج از روي سقف اتوبوس به زمين افتاد ، اما بعد از 20 كيلومتر كه نوبت به تغيير خواب بازيكنان بر روي سقف اتوبوس شد، بازيكنان و راننده متوجه اين اتفاق شدند. آنها در بازگشت اين بازيكن را سالم در كنار جاده در حالي كه به خواب رفته بود، ديدند. خاطره ديگر در اين مسافرت، خرابي اتوبوس تيم تاج در دشت( دل آرام) افغانستان وگرسنگي بازيكنان اين تيم در اولين سفر خارجيشان بود.

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 289 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 17:12

 با اعلام فدراسیون فوتبال/حق وردی بازی استقلال مقابل پیکان را قضاوت می کند 
تصوير خبرتورج حق وردی بازی استقلال مقابل پیکان را سوت می زند. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال،تورج حق‌وردی بازی تیم های استقلال و پیکان را با کمک محمدرضا ابوالفضلی و علیرضاایلدروم قضاوت خواهد کرد. ناظر بازی هم مسعود فلاح خواهد بود. دیدار پیکان _استقلال از هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت 16:50 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.
 

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 311 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 17:11

 تاکید کارشناس داوری برنامه 90/قضاوت قهرمانی در صحنه های درون محوطه جریمه استقلال صحیح بود 
تصوير خبرکارشناس داوری برنامه 90 تاکید کرد که قضاوت محسن قهرمانی در دربی در صحنه های مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس صحیح بوده است. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد فنایی در برنامه دوشنبه شب گفت که هیچ کدام از دو صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه استقلال پنالتی نبوده است. پیش از این کارشناسان دیگری نظیر:حسین عسگری،منوچهر نظری،مسعود مرادی،هوشنگ نصیرزاده و ...نظرات مشابهی را بیان کرده بودند.
 

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 312 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 17:10

 هفته بیست و چهارم لیگ برتر/استقلال با اقتدار صدرنشین شد 
تصوير خبرتیم استقلال با اقتدار در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،در ادامه هفته ی 24 لیگ برتر استقلال تهران موفق به برتری سه بر صفر برابر پیکان شد. کاماچو آرزه در دقیقه 20 ، فرزاد حاتمی در دقیقه 61 و فرهاد مجیدی در دقیقه 79 برای استقلال گلزنی کردند. تورج حق‌وردی داور مسابقه به فرهاد مجیدی از استقلال کارت زرد نشان داد. استقلال با این پیروزی 46 امتیازی شد و با اختلاف سه امتیازی نسبت به تراکتورسازی به صدر جدول بازگشت. ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، ساموئل، کاماچو آرزه( از دقیقه55 علی حمودی)، عباس محمدرضایی( از دقیقه78 فرهاد مجیدی)، مجتبی جباری( از دقیقه 89 میثم بائو)، سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی
 

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 304 تاريخ : چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت: 17:10

 
12 بازیکن از فهرست 18 نفره احتمالی استقلال برای دربی، سابقه گلزنی به پرسپولیس را با پیراهن تیم های مختلف دارند. جباری با 5 گل در صدر قرار دارد و بعد از او، سه بازیکن هستند که 4 یار دروازه پرسپولیس را باز کرده اند؛ فرهاد مجیدی، آرش برهانی و میثم بائو!
 

 

تماشا:  12
بازیکن از فهرست 18 نفره احتمالی استقلال برای دربی، سابقه گلزنی به پرسپولیس را با پیراهن تیم های مختلف دارند. جباری با 5 گل در صدر قرار دارد و بعد از او، سه بازیکن هستند که 4 یار دروازه پرسپولیس را باز کرده اند؛ فرهاد مجیدی، آرش برهانی و میثم بائو!

در نگاه اول باورش سخت است ولی بازیکنان استقلال که به احتمال فراوان در دربی وارد ترکیب اصلی و فهرست 18 نفره این تیم می شوند، سابقه زدن 30 گل به پرسپولیس را دارند.

12 بازیکن استقلال سابقه گلزنی به پرسپولیس را با پیراهن تیم های مختلف و از جمله استقلال دارند. بیشترین گل را هم مجتبی جباری زده و بعد از او در کمال تعجب فرهاد مجیدی، آرش برهانی و میثم بائو با زدن تعداد گل مشابه حضور دارند.

میثم بائو (4 گل)


هرگز نتوانسته با پیراهن استقلال در دربی گل بزند اما یک بازی درخشان در دربی فراموش نشدنی سال 84 داشته. با اینحال، بائو به اندازه مجیدی دروازه پرسپولیس را باز کرده. یک گل با پیراهن راه آهن در لیگ هفتم، دو گل در یک بازی با پیراهن ابومسلم در لیگ هشتم و یک گل هم با پیراهن شهرداری تبریز در لیگ یازدهم.

جواد نکونام (3 گل)

نکونام یک گل در لیگ اول وارد دروازه پرسپولیس کرد و دو بار هم در یک بازی در لیگ سوم به این تیم گل زد. هر سه گل را هم زمانی به ثمر رساند که پیراهن پاس را به تن داشت.

سیاوش اکبرپور (2 گل)


یک بار در لیگ دهم و با پیراهن استیل آذین به پرسپولیس گل زد و یک گل هم زمانی که بازیکن تراکتورسازی بود. اکبرپور با پیراهن استقلال در دربی چندان موفق نبوده و یک بار موقعیتی که از دست داد با واکنش خیلی محبت آمیز! قلعه نویی مواجه شد.

عباس محمدرضایی (2 گل)

باورش سخت است ولی او دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرده. یک بار با پیراهن صبا در لیگ یازدهم و یک بار هم در بازی رفت فجر و پرسپولیس این فصل در آزادی.

فرزاد حاتمی (2 گل)

او هم بسان محمدرضایی، دو گل به پرسپولیس زده. یک گل در لیگ دهم وقتی بازیکن صبا بود و یک گل هم در لیگ یازدهم وقتی پیراهن تراکتورسازی را می پوشید. در هر دو بازی هم پرسپولیس با نتیجه 4- یک شکست خورد.

ایمان موسوی (یک گل)


فقط یک بار به پرسپولیس گل زده، با پیراهن استقلال در دربی جام ولایت.

خسرو حیدری (یک گل)

بازیکنی که بیش از 200 بار در لیگ برتر بازی کرده و هنوز 10 گل زده ندارد، با پیراهن سپاهان در آزادی دروازه پرسپولیس را باز کرده.

امیرحسین صادقی (یک گل)

در دربی لیگ ششم و با پیراهن استقلال به پرسپولیس گل زده. او گل اول بازی را زد ولی برای اولین بار، در تاریخ دربی تیمی که گل اول را زده بود، باخت.

آرش برهانی (4 گل)

دو بار با پیراهن استقلال در لیگ های هشتم و دهم دروازه پرسپولیس را باز کرده است. یک بار در دربی جام ولایت به پرسپولیس گل زده ولی اولین گلش را وقتی وارد دروازه پرسپولیس کرد که بازیکن پاس در لیگ سوم بود.

مجتبی جباری (5 گل)

در میان بازیکنان استقلال، بیشترین گل را به پرسپولیس زده. اولین گل جباری به پرسپولیس در لیگ چهارم و با پیراهن ابومسلم بود. او در لیگ های هشتم و یازدهم هم دو گل به پرسپولیس زد. دو گل هم در بازی یک چهارم جام حذفی فصل قبل به این تیم زدم. جباری هرگز با پیراهن استقلال در دربی نباخته و در این چند بازی اخیر، یا گل زده، یا پاس گل داده یا هر دو را با هم انجام داده است.

فرهاد مجیدی (4 گل)


در 10 دربی ابتدایی دوران بازی اش نه تنها گل نزد که چند فرصت خوب را هم از دست داد. این طلسم اما در بازگشت او به استقلال شکست. مجیدی در لیگ نهم، در هر دو بازی رفت و برگشت دروازه پرسپولیس را باز کرد. در لیگ دهم و یازدهم هم گل زده.

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 265 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:23

 فرهاد مجيدي امروز در سن 37 سالگي رسماً از دنياي فوتبال خداحافظي کرد. مجيدي اولين بار در سال 1374 در بالاترين سطح فوتبال ايران حضور يافت و امروز بعد از 17 سال بازي در ليگ ها و تيم هاي مختلف بازنشسته شد. سايت گل دوران حرفه اي فرهاد مجيدي را زير ذره بين برده است:

 

بهمن کرج

اولين تيم دوران حرفه اي مجيدي تيم بهمن کرج بود. او در اين تيم زير نظر فيروز کريمي و فرهاد کاظمي بازي مي کرد و طي دو فصل 7 گل زد.

استقلال تهران


فرهاد مجيدي در 3 مقطع مختلف براي استقلال بازي کرده است: او اولين بار در تيرماه 1376 به استقلال پيوست و در ليگ آزادگان 76 با اين تيم قهرمان شد. دومين مقطع حضورش در استقلال پس از بازگشت از اتريش در سال 79 بود، اما او فقط 6 بازي براي اين تيم انجام داد و سپس راهي امارات شد. مجيدي در تابستان 86 براي سومين بار به استقلال پيوست تا آخرين روزهاي دوران فوتبالش را در تيم سابق خود سپري کند. ناصر حجازي، فيروز کريمي، امير قلعه نوعي، صمد مرفاوي و پرويز مظلومي مربيان او در 4/5 فصل حضور در استقلال بودند. مجيدي در اين مدت گل هاي زيادي براي استقلال زد و قهرماني ليگ برتر 87 و دو جام حذفي 86 و 90 را بدست آورد. او در مجموع 223 بازي براي استقلال 83 گل زد.

راپيدو وين اتريش

بعد از بازي جنجالي استقلال- فجرسپاسي در حافظيه و محروميت چند جلسه اي که نصيب فرهاد مجيدي شد، او راهي اتريش شد و پيراهن تيم راپيد وين را پوشيد. او در نيم فصل دوم 2000-1999 براي اين تيم 12 بازي انجام داد و 2 گل زد.

الوصل امارات

مجيدي در آبان ماه 1379 و در روزهايي که تيم ملي در غياب او آماده حضور در جام ملت هاي 2000 آسيا مي شد، به الوصل امارات پيوست. او بهترين دوران فوتبالش را در اين تيم سپري کرد و 5/5 فصل را با زردپوشان دوبي سپري کرد. مجيدي براي اين تيم در مسابقات مختلف 108 گل زد و يکي از گلزنان برتر تاريخ اين باشگاه شد. او 68 گلش را در ليگ امارات زد و مابقي گل هاي او نيز در جام حذفي، جام اتحاديه و جام خليج فارس به ثمر رسيد.

العين امارات

در آوريل 2003 مجيدي بطور قرضي به تيم العين پيوست تا بنفش هاي امارات را در ليگ قهرمانان آسيا همراهي کند. مجيدي در ديدار برگشت نيمه نهايي يک گل مهم زد تا العين به فينال اولين دوره ليگ قهرمانان آسيا صعود کند. او در بازي مقابل داليان چين در حالي که العين 4-2 از حريف عقب بود و با اين نتيجه بازي به وقت اضافي مي رفت، دقيقه 87 گلزني کرد تا العين فيناليست شود. در بازي فينال نيز العين مقابل تروساسانا تايلند پيروز و قهرمان اولين دوره ليگ قهرمانان آسيا شد.

الاهلي امارات

در نيم فصل دوم 06-2005 مجيدي الوصل را ترک کرد و به صورت قرضي الاهلي رفت. مجيدي در اين تيم 6 گل زد که مهم ترين گل او در يک هفته به پايان ليگ مقابل الوصل بود تا الاهلي در دقيقه 90 پيروز شود. الاهلي در پايان فصل قهرمان ليگ امارات شد.

النصر امارات

بعد از قهرماني با الاهلي در خرداد 85 راهي النصر شد و با اين تيم قرارداد دوساله بست. مجيدي اما بدترين روزهاي خود را در اين تيم سپري کرد و در نيم فصل اول فقط 2 گل براي النصر در ليگ امارات زد. مثل سال گذشته او دوباره بطور قرضي به الاهلي رفت، اما آنجا هم فقط يک گل در 8 بازي زد. ضمن آنکه در بازي جام حذفي مقابل الجزيره به خاطر توهين به توني بازيکن سياهپوست اين تيم 3 جلسه محروم شد.

الغرافه قطر

آخرين تيم دوران حرفه اي فرهاد مجيدي تيم الغرافه قطر بود. او نيم فصل دوم 12-2011 از استقلال راهي قطر شد و در 22 بازي براي اين تيم 7 گل زد و با الغرافه فاتح جام امير قطر شد.

تيم ملي:

فرهاد مجيدي اولين بار در فروردين 1376 در بازي دوستانه مقابل کويت به ميدان رفت و آخرين بازي او نيز 15 شهريور 90 مقابل قطر در دوحه بود. فاصله اولين تا آخرين بازي ملي مجيدي 14 سال بود، اما او فقط 47 بازي ملي انجام داد و 10 گل نيز به ثمر رساند. بهترين روزهاي حضور او در تيم ملي نيز مربوط به سال 76 و مرحله اول مقدماتي جام جهاني 1998 بود. او البته هيچگاه درخشش باشگاهي را در تيم ملي نداشت.

 

افتخارات باشگاهي:

قهرمان ليگ قهرمانان آسيا: 2003 با العين

قهرمان ليگ ايران: 1376 و 1387 با استقلال

قهرمان جام حذفي ايران: 1386 و 1390 با استقلال

قهرمان ليگ امارات: 2006 با الاهلي

قهرمان جام حذفي قطر: 2012 با الغرافه

 

آمار گلزني در سطح حرفه اي:

تيم ملي: 10 گل/ بهمن: 7 گل/ استقلال: 83 گل/ الوصل: 108 گل/ العين: 1 گل/الاهلي: 7 گل/ النصر: 4 گل/ الغرافه: 7 گل

 

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 283 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:22

زندگی شخصی

وی یک برادر و ۲ خواهر دارد. به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد.[۲]

زندگی ورزشی

دوران باشگاهی

نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین پیوست. بعد ۸ ماه حضور قرضی در در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.[۳]

بهمن کرج

مجیدی در ۲ فصل حضور خود در بهمن کرج ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال ۷۶ مجیدی که تنها ۲۰ سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.[۴]

استقلال تهران

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ٧٧-٧٦ شد.در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت .بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست. [۵]

راپید وین

او در نیم فصل دوم در ۱۲ بازی برای تیم راپید وین به میدان رفت و ۲ گل هم به ثمر رساند.[۶] مجیدی با پایان فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت.

استقلال تهران

در سال ۱۳۷۹ و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در ۶ بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد باشگاه فوتبال الوصل امارات راهی کشور امارات شد.

الوصل امارات

فرهاد مجیدی در ۵/۵ فصلی که الوصل را همراهی کرد ۶۸ گل در لیگ امارات و ۴۰ گل در جام حذفی، جام اتحادیه و جام خلیج فارس به ثمر رساند و به یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه فوتبال الوصل امارات تبدیل شد.[۷][۸] در آوریل سال ۲۰۰۳ مجیدی به صورت قرضی از الوصل به تیم العین امارات پیوست تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

العین امارات

او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ در مقابل دالیان چین در حالی که العین ۴-۲ از حریف خود عقب بود و با این نتیجه بازی به وقت اضافی کشیده می شد، در دقیقه ۸۳ گلزنی کرد تا العین فینالیست شود و با پیروزی در مقابل تروساسانا تايلند در فینال این مسابقات ، همراه با العین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ شود.[۹] پس از حضور قرضی در العین امارات ، مجیدی به الوصل امارات بازگشت و در نیم فصل دوم از فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ امارات این بار به صورت قرضی با قرادادی چهار ماهه از الوصل به الاهلی امارات پیوست.

الاهلی امارات

مجیدی در الاهلی موفق به زدن ۶ گل شد. او در تک مسابقه ای که برای تعیین قهرمان لیگ امارات بین الاهلی و الوحده انجام می شد و در پایان منجر به پیروزی چهار بر یک الاهلی شد ، گل دوم این تیم را به ثمر رساند تا همراه با الاهلی قهرمان لیگ امارات شود.[۱۰] بعد از قهرمانی با الاهلی در خرداد سال ۸۵ با قردادی ۲ ساله به تیم النصر امارات پیوست.

النصر امارات

مجیدی که با قردادی دو میلیون دلاری به این تیم پیوسته بود بعد از یک نیم فصل حضور در النصر به صورت قرضی بار دیگر راهی الاهلی امارات شد. پس از اتمام قرداد قرضی وی با الاهلی در حالی که یک سال دیگر با النصر قرارداد داشت ، قرار داد مجیدی فسخ شد [۱۱]و او در تابستان سال ۸۶ برای سومین بار به استقلال بازگشت.[۱۲]

استقلال تهران

مجیدی در بازگشت مجدد خود به استقلال موفق شد به همراه این تیم قهرمانی در جام حذفی ۸۷–۸۶ و قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۸۷ را بدست آورد. او در پایان نیم فصل ۹۱-۹۰ لیگ ایران با قردادی چهار ماهه به تیم الغرافه قطر پیوست [۱۳]پرویز مظلومی که در آن زمان مربی استقلال بود معتقد بود جدایی فرهاد مجیدی در نیم فصل باعث ناکامی استقلال در کسب مقام قهرمانی لیگ برتر ایران در پایان فصل ۹۱-۹۰ بوده است.[۱۴]

الغرافه قطر

وی در ۴ ماه حضور خود در این تیم در ۲۲ بازی که انجام داد ۷ بار موفق به گلزنی شد و به همراه الغرافه به قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های قطر دست یافت. مجیدی در پایان این دیدار با پرچم ایران در جشن قهرمانی الغرافه شرکت کرد.[۱۵]

خداحافظی با فوتبال و بازگشت دوباره

مجیدی در۷ مهر ۱۳۹۱ با انتشار نامه‌ای، خداحافظی خود با دنیای فوتبال را اعلام کرد.[۱۶][۱۷] اما ۸۱ روز پس از خداحافظی از فوتبال٬ در بامداد ۲۸ آذر ۱۳۹۱ با قراردادی ۱/۵ ساله بار دیگر به استقلال پیوست.[۱۸] [۱۹]

بازی‌های ملی

مجیدی اولین بار در سن ۲۰ سالگی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ در امارات توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال ۱۳۷۵ انجام داد.[۲۰] او همراه ایران به جام جهانی سال ۱۹۹۸ نیز به فرانسه رفت و در ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. فرهاد مجیدی، در ۱ شهریور ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی در لیست کارلوس کیروش قرار گرفت و به تیم ملّی بازگشت.[۲۱] با این حال، او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۰ با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران، خداحافظی‌اش را از بازی‌های ملی اعلام کرد.[۲۲] او در این نامه، دلیل خداحافطی خود را برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ و عدم حضور احتمالی او در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌اش و میدان‌دادن به جوانان عنوان کرد. جوانانی که به گفتهٔ او شاید با حضور امثال او به سرنوشت وی در گذشته دچار شده و در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شوند.[۲۲]

 

افتخارات

باشگاهی

فردی

  • بهترين بازيکن ليگ دهم ایران:

در نظرسنجی برنامه ۹۰ که در پایان لیگ دهم ایران انجام شد فرهاد مجیدی با رای اکثریت مخاطبین این برنامه به عنوان بهترین بازیکن لیگ دهم ایران انتخاب شد.[۲۳]

  • مرد سال ۸۹ فوتبال ایران:

وی همچنین در نظرسنجی دیگر برنامه نود با رأی بینندگان به عنوان مرد سال ۸۹ فوتبال ایران انتخاب شد.[۲۴]

  • برترین گلزن تاریخ لیگ آسیا در جمع بازیکنان ایرانی:

فرهاد مجیدی با به ثمر رساند ۱۶ گل در ادوار مختلف مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم اکنون رکورد دار بهترین گلزن ایرانی در این مسابقات است.[۲۵]

  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰:

کنفدراسیون فوتبال آسیا نام وی را به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۰ در لیست اولیه خود قرار داد.[۲۶]

  • محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱:

وی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.[۲۷] همچنین فدراسیون بین المللی آمار تاریخ فوتبال با ارسال نامه از فرهاد مجیدی برای حضور در مراسم گلا ۲۰۱۰ و دریافت جایزه این فدراسیون دعوت به عمل آورد.[۲۸]

  • سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه استقلال تهران:

فرهاد مجیدی با ۸۳ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده است سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می رود. [۲۹]

جنجال‌ها

در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ مجیدی که یکی از بازیکنان سابق استقلال به شمار می‌رفت و در الغرافه قطر توپ می‌زد در بازی جام باشگاه‌های آسیا بین تیم‌های پرسپولیس تهران و الغرافه قطر و در حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر سرخ پوش بعد از این که با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، پیراهن زرد رنگ الغرافه قطر را از تن خود خارج کرد و لباس آبی (همرنگ پیراهن استقلال تهران) را نمایان کرد وپس از بوسیدن آن٬ به تماشاگران پرسپولیس عدد۴ را به خاطر ۴گل زده در شهرآورد تهران را نشان داد٬این حرکت مورد اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفت.[۳۰][۳۱]

منابع

  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا، «Farhad Majidi»، ویکی‌پدیای انگلیسی، دانشنامهٔ آزاد. (بازیابی در ۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۰۸).
  1. ۱٫۰ ۱٫۱ (انگلیسی) فرهاد مجیدی قادیکلایی.Persianleague.com
  2. بیوگرافی فرهاد مجیدی (سایت نود)
  3. آغاز یک راه طولانی (سایت 18 قدم)
  4. آغاز یک راه طولانی (سایت 18 قدم)
  5. نگاهی به دوران حرفه ای فرهاد مجیدی (سایت گل)
  6. فرهاد مجیدی در راپید وین (سایت transfermarkt)
  7. دوران حرفه ای فرهاد مجیدی (سایت گل)
  8. تاریخچه الوصل (kooora)
  9. العین، با مجیدی قهرمان آسیا شد
  10. قهرماني الاهلي با گلزني مجيدي (سایت دنیای اقتصاد)
  11. وكیل باشگاه النصر علیه مجیدی (سایت tebyan)
  12. مجيدي به استقلال پيوست (سایت اقتصاد)
  13. فرهاد مجیدی به الغرافه قطر پیوست. (سایت گل)
  14. مظلومی: نبودن مجیدی قهرمانی را از تیم من گرفت (ایپنا)
  15. الغرافه قهرمان جام حذفی قطر شد (سایت جهان نیوز)
  16. فوتبال.آی‌آر. «فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد». ۷ مهر ۱۳۹۱. بازبینی‌شده در ۷ مهر ۱۳۹۱.
  17. شبکه خبر. «نامه خداحافظی فرهاد مجیدی خطاب به هواداران». ۷ مهر ۱۳۹۱. بازبینی‌شده در ۷ مهر ۱۳۹۱.
  18. «مجیدی پس از ۸۱ روز به استقلال بازگشت».
  19. ایسنا. «فرهاد مجیدی به استقلال برگشت». ۲۸ آذر ۱۳۹۱. بازبینی‌شده در ۲۸ آذر ۱۳۹۱.
  20. «زندگینامه: فرهاد مجیدی (۱۳۵۶–)». همشهری آنلاین، ۲۵ آبان ۱۳۸۷. بازبینی‌شده در مرداد ۱۳۹۰.
  21. سوپر گل فرهاد مجیدی به دروازه قطبی/ نگاهی به همه وداع‌های معنادار با تیم ملی خبرآنلاین، ۲۷ شهریور ۱۳۸۹
  22. ۲۲٫۰ ۲۲٫۱ «نامه فرهاد مجیدی برای خداحافظی از تیم ملی: نمی‌خواهم کسی به سرنوشت من دچار شود!». وب‌گاه گل، ۵ مهر ۱۳۹۰. بازبینی‌شده در مهر ۱۳۹۰.
  23. فرهاد مجیدی بهترین بازیکن لیگ دهم (سایت نود)
  24. فرهاد مجیدی؛ مرد سال برنامه ۹۰ (روزنامه جام جم)
  25. مجیدی رکورد خودش را شکست (سایت فردا نیوز)
  26. مجیدی، طالبی و بنگر نامزدهای بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰ (سایت گل)
  27. «مجیدی اول،باقری دوم،مسی دهم! محبوبترین بازیکنانان جهان». خبر آنلاین، ۱ بهمن ۱۳۸۹. بازبینی‌شده در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۱.
  28. مجيدي به اسپانيا دعوت شد (سایت فردا نیوز)
  29. فرهاد مجيدي ۸۳ گله در جايگاه سوم (سایت ورزش سه)
  30. توقف پرسپولیس در حضور ۹۶۰۰۰ تماشاگر
  31. مجیدی مقابل پرسپولیس

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 269 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:21

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 234 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:20

eses8436 copy.jpg

*تماشاگران استقلال برای به رخ کشیدن نتایج پرسپولیس در فصل جاری علی دایی را تشویق کردند.

* صدای آهنگ هایی که در ورزشگاه آزادی در حال پخش است به قدری بلند و گوشخراش است که صدای هواداران در آمده و با شعار «کمش کن، کمش کن» خواستار تغییر صدای بلندگو شدند.

*تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه به بیش از ۳۵ هزار نفر رسیده است. تعدادی از هواداران در راهروهای ورزشگاه خوابیده اند.

*هواداران استقلال با تشویق داماش گیلان که پرسپولیس را هفته گذشته با یک گل شکست داد، علیه سرخپوشان شعار می دهند.

* شب گذشته شیرینی سرپرست پرسپولیس و چشمه سری پزشکاین تیم با حضور در جمع هواداران پرسپولیس در اطراف ورزشگاه آزادی بلیت های ۳ و ۵ هزار تومانی به آنها دادند.

* صبح امروز ژوزه سرمربی سرخپوشان با بازیکنان این تیم جلسه توجیهی برگزار کرد.

* ماموران نیروی انتظامی در طبقه دوم ورزشگاه بین هواداران دو تیم فاصله ایجاد کرده اند.

* پرچم بزرگی در ورزشگاه آزادی نصب شده که روی آن نوشته شده « غم آذربایجان بغض ایران است».

دیدار پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۸ آغاز می شود.

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 262 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:10

لیام‌ ردی در پایان بازی پرسپولیس برابر استقلال که به تساوی بدون گل منجر شد  گفت: جو فوق العاده‌ای در بازی حاکم بود. بازی خوبی را شاهد بودیم و نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی افزود: دو تیم خیلی خوبی بازی کردند و فکر می‌کنم با روندی که بازی داشت هر دو تیم از نتیجه راضی بودند. قدرت هر دو تیم بالا بود و باورم نمی‌شود که چنین جوی به وجود آمده بود.

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:07

دیدار دو تیم استقلال و پیکان از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر برگزار شد که استقلال 3 بر صفر پیکان را شکست داد و مقتدرانه به صدر جدول برگشت.

کاماچو آرزه در دقیقه 20 ، فرزاد حاتمی در دقیقه 61 و فرهاد مجیدی در دقیقه 79 برای استقلال گلزنی کردند.

فیروز کریمی در اولین بازگشتش به لیگ برتر 3 بر صفر شکست خورد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به فرهاد مجیدی از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال هم‌اکنون با 46 امتیاز در صدر جدول است و پیکان 20 امتیازی در رده پانزدهم جدول باقی ماند. پیش از این تراکتورسازی با یک تساوی به صدر جدول رفته بود.

 

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، ساموئل، کاماچو آرزه( از دقیقه55 علی حمودی)، عباس محمدرضایی( از دقیقه78 فرهاد مجیدی)، مجتبی جباری( از دقیقه 89 میثم بائو)، سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی

سرمربی: امیر قلعه نویی

تیم استقلال که امروز مهمان پیکان است با پیراهن یک‌دست سفید وارد میدان شد آن هم در حالی که برخی بازیکنان این تیم در هوای زمستانی و سرد پیراهن آستین کوتاه پوشیده‌اند.

*جواد نکونام در فهرست 18 نفره استقلال حضور نداشت که دلیل این امر پیچیدگی مچ پای کاپیتان تیم ملی عنوان شده است.

*استقلال چند تغییر در ترکیب خود دارد و علی حمودی، پژمان منتظری، آرش برهانی و فرهاد مجیدی نیمکت‌نشین هستند و سیاوش اکبرپور، کاماچو و هاشم بیگ‌زاده در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفتند.

*هواداران استقلال فیروز کریمی را به شدت تشویق کردند. کریمی در گذشته سرمربی استقلال بوده است و اکنون هدایت تیم پیکان را بر عهده دارد.

*حسین آشنا درواز‌ه‌بان پیکان با پیراهن قرمز به میدان آمده که همین مسئله باعث اعتراض تماشاگران استقلال به این بازیکن شد.

*ایمان مبعلی به سمت نیمکت استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی و نیمکت‌نشینان این تیم احوال‌پرسی کرد.

*امیر قلعه‌نویی به سمت فیروز کریمی رفت و با وی خوش ‌و بش کرد.

*مجتبی جباری به سمت فیروز کریمی رفت و با او خوش و بش کرد.

*داوود حقی نیز از تیم پیکان به سمت امیر قلعه‌نویی آمد.

*حمید بابازاده از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

*حدود 8 تا 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر در زیر سقف‌ها پناه گرفته‌اند تا خیس نشوند.

*در جایگاه ویژه علی نظری جویباری، مهدی فنونی‌زاده، امین نوروزی، سید مهدی علوی، هادی طباطبایی، امیر عرب، ستار همدانی و ایمان عالمی نشسته‌اند که به دلیل خیس بودن صندلی‌های جایگاه همگی آنها ایستاده بازی را تماشا می‌کنند.

*کارلوس کی‌روش نیز در ورزشگاه آزادی حضور دارد

*فرهاد مجیدی در ابتدای بازی از طرف تماشاگران استقلال تشویق شد و در واکنش به این تشویق عدد 4 را نشان داد.

هواداران استقلال در نیمه اول دیدار برابر پکان علیه کارلوس کی‌روش شعار سر دادند و خواستار بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی شدند.

* کی‌روش در ورزشگاه حضور دارد و تماشاگر مسابقه است.

* بازیکنان بین دو نیمه به دلیل بارش باران گرم نکردند.

* حسن اشجاری، جواد نکونام و ایمان موسوی در فهرست 18 نفره استقلال حضور ندارند.

* سقف جایگاه خبرنگاران همچنان چکه می‌کند

فــــــــــــــرهاد مجیـــــــــــدی

* آیینه دق ت گل زد ...

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 243 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:03

امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: دربی را فراموش کرده‌ایم و فقط برای دیدار مقابل پیکان آماده می‌شویم.

وی در پاسخ به صحبت‌های پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه استقلال از دست آنها فرار کرد گفت: من 11 سال است که برای پرسپولیسی‌ها کری نخواندم و هیچ زمان حرفی نزدم اما برای اولین بار این کار را انجام می‌دهم و دعا می‌کنم که پرسپولیس دو بازی ماقبل فینال خود را ببرد و در آنجا آنها را ببینیم.

وی تاکید کرد: البته آنها حق دارند که اینقدر خوشحال باشند به قول آرش برهانی حرف خوبی زد که گفت وقتی تیم یازدهم جدول با صدر‌نشین مساوی می‌کند خوشحال هم می‌شود.


وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:02

تیم استقلال 2 روز پس از دربی 76 از ساعت 15 امروز در حالی در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد که تمامی بازیکنان این تیم نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شده و هیچ مصدومی در ترکیب آبی‌پوشان دیده نمی‌شد.

*حنیف عمران‌زاده که در تمرین دیروز پس از برخورد با کیانوش رحمتی منجر به آسیب‌دیدگی او شده بود در خصوص این اتفاق با این بازیکن صحبت می‌کرد.

*امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز حدود 5دقیقه به صحبت پرداخت و از بازیکنان خواست تا بازی با پرسپولیس را فراموش کنند و به دیدار مقابل پیکان فکر کنند.

*مرحله اول تمرین آبی‌پوشان گرم کردن و حفظ توپ بود که بازیکنان در گروه‌های 6نفره این کار را انجم می‌دادند.

*دوربین برنامه 90 در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و به تهیه گزارش در مورد اتفاقات دربی پرداخت. همچنین خبرنگار برنامه 90 با هواداران تیم استقلال صحبت کرد که آنها درخواست می‌کردند که وزیر ورزش و جوانان به خاطر مشکلات مالی دست فتح‌الله‌زاده را بگیرد و همچنین طرفداران اعلام می‌کردند که فردوسی‌پور مجری خوبی است و اگر مدتی از او انتقاد می‌شد به خاطر شرایط آن زمان تیم استقلال بود.

*آقاوسط یکی از آیتم‌های اصلی تمرین امروز بود که کرکری خاصی میان بازیکنان ایجاد کرده بود و نکونام، صادقی، مجیدی و منتظری این کرکری را انجام می‌دادند.

*تمرین تیم استقلال ساعت 16:15 دقیقه به پایان رسید و قرار است بازیکنان این تیم فردا از ساعت 12:30 دقیقه مجدداً برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کنند.

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:01

سه شنبه, 10 بهمن 1391 ساعت 18:45

به گزارش فارس، ديدار دو تيم استقلال و پيکان از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر برگزار شد که در پايان استقلال 3 بر صفر پيکان را شکست داد و مقتدرانه به صدر جدول برگشت.

کاماچو آرزه در دقيقه 20 ، فرزاد حاتمي در دقيقه 61 و فرهاد مجيدي در دقيقه 79 براي استقلال گلزني کردند.

فيروز کريمي در اولين بازگشتش به ليگ برتر 3 بر صفر شکست خورد.

استقلال هم‌اکنون با 46 امتياز در صدر جدول است و پيکان 20 امتيازي در رده پانزدهم جدول باقي ماند. پيش از اين تراکتورسازي با يک تساوي به صدر جدول رفته بود.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، خسرو حيدري، هاشم بيک زاده، ساموئل، کاماچو آرزه( از دقيقه55 علي حمودي)، عباس محمدرضايي( از دقيقه78 فرهاد مجيدي)، مجتبي جباري( از دقيقه 89 ميثم بائو)، سياوش اکبرپور و فرزاد حاتمي

سرمربي: امير قلعه نويي

ترکيب پيکان:

حسين آشنا، جلال کاملي مفرد، مسعودميکاييلي، وحيد حيدريه، سيد احمد مهدي‌زاده، محمدرضا طهماسبي، رضا معقوي( از دقيقه 55 ايمان مبعلي)، داود حقي( از دقيقه 56 حکيم نثاري)، حميدرضا ديو سالار و فريرا( از دقيقه 76 رضا طاهري)

سرمربي: فيروز کريمي

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:01

سه شنبه, 10 بهمن 1391 ساعت 18:57
هوشنگ نصيرزاده در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص شادي پس از گل فرهاد مجيدي و اعتراض اين بازيکن به دريافت کارت زرد اظهار داشت: اخطاري که مجيدي دريافت کرد کاملاً درست بود. وقتي پيراهن از روي سر عبور کند، چه از تن خارج شود و چه خارج نشود بدون توجه به پيراهني که به عنوان لباس زير پوشيده است، بازيکن بايد کارت زرد دريافت کند.

وي با اشاره به گل سوم تيم فوتبال استقلال که توسط فرهاد مجيدي به ثمر رسيد، ادامه داد: تورج حق‌وردي در اين صحنه بايد کمي بيشتر دقت مي‌کرد، چرا که دروازه‌بان روي زمين افتاده بود و دستش به صورت کامل روي توپ بود. در شرايطي که توپ در اختيار و مالکيت دروازه‌بان باشد و بازيکني به آن ضربه بزند، داور بايد خطاي بازي خطرناک اعلام کند.

 

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 23:00

گلهای استقلال به پیکان/گل فرهاد مجیدی(ویدئو)
سه شنبه, 10 بهمن 1391 ساعت 19:00
گلهاي استقلال به پیکان (ويدئو) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر که در تاریخ 10 بهمن 1391 برگزار گردید و با نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. گل سوم این دیدار را فرهاد مجیدی به ثمر رساند که اولین گل او پس از بازگشت به استقلال است.

دانلود گلها

وبلاگ هواداران استقلال...
ما را در سایت وبلاگ هواداران استقلال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : alireza-a asteglal-tehran بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت: 22:59